LEVERANS

Leveranstid tar ca. 1-4 arbetsdagar. Varan skickas direkt med PostNord från vårt huvudlager i Stockholm, Sverige. Paketet levereras till brevlådan eller till närmaste postombud.

Priser för leverans
Sverige | Beställningar under 200 kr - 17kr 
Sverige | Beställningar mellan 200 - 700kr  - 39kr

Sverige | Beställningar över 700kr - 0kr
Danmark, Finland, Norge, Grönland, Island - 69 SEK

Worldwide / Resten av världen: 69 - 99 SEK

SKÖTSELRÅD

bamboo%20palm_edited.png

Diska: Ej för diskmaskin. Endast handdisk. Lägg ej tallriken i blöt, diskas direkt efter användning. Separera silikon underdelen och låt sedan delarna torka separat. Om tallriken diskas i maskinen så kan den med tiden mögla eller försämras i materialet.
 

Smörj: Olja in tallriken emellanåt. Gärna en gång per kvartal. För att behålla tallrikens livslängd. Lägg en klick kallpressad kokosolja på ett papper, smörj hela tallriken. 
 

mikrovågsugn: - Nej. tallriken får ej värmas i mikro. 

 

GARANTI

Våra bambutallrikar har ingen oändlig livslängd. Även dess sugförmåga. Den håller sig fin & funktionell så länge du tar hand om den. Den kan gå sönder om du tappar den, slänger den eller hanterar den på ett felaktigt sätt. Om du hanterar produkten på ett felaktigt sätt kan tallrikens kvalitet försämras. Detta räknas inte som en reklamation. En spricka kan exempel tyda på att den utsatts för fukt- eller tappskador.

 

Tallriken fastnar på nästan alla material! Om underlaget är räfflat eller ihåligt kan vi inte garantera att den sitter helt fast. Dock fäster våra starka sugproppar på alla släta ytor.  Tallrikens sugpropp fungerar som ett vakuum. För att få bort tallriken drar man i den lilla flärpen så att luft kommer in under sugproppen.

 
RETUR & REKLMAMATION | RETURN/REFUND

  • Ej öppet köp

  • 7 dagars bytesrätt, kunden står för fraktkostnaderna

  • 14 dagars ångerrätt med hänvisning till lagen. Frakt- & Returkostnaderna står köparen för. Du får pengarna tillbaka för dina köpta produkter. 

  • Reklamationsrätt gäller i 3 år. Vid reklamation gäller produktionsfel. Reklamation gäller ej vid slitage, skador, tappskador, och yttre påverkan. Vi har enligt konsumentköplagen rätt att åtgärda felet tre gånger innan en retur kan göras. 

  • Återbetalning på reklamerad vara sker på det kort som betalning gjordes på eller med banköverföring om betalningen gjordes med Swish. Pengarna återbetalas när vara skickats tillbaka till oss. Vi står för fraktkostnader om varan visar sig vara ett produktionsfel. 

    Om du vill göra något av följande: ångra ditt köp, har ett klagomål eller vid reklamation. Kontakta alltid oss först för hänvisning. Vi svarar oftast inom en dag. Vi gör en undersökning av din bambutallrik för att se om den kan godkännas som reklamation och kontaktar därefter dig för vidare åtgärder. 

    Returadress: 
    Babyboss Sweden AB
    Ekovägen 43F
    17237 Sundbyberg
    SWEDEN

    Kontakt:
    Mejl: info@babyboss.se
    Tel: +46732341769

BETALNINGSALTERNATIV
 
  • Kortbetalning 
    Kvittot skickas till din mejl efter köp. 
     

  • Manuell SWISH - betalning.

    INSTRUKTIONER: 

  1.  Swisha den totala summan (Summan kan du se om du skrollar ner i din beställning) 
    Till Nummer: 1231348218

     

  2. Meddelande: I meddelande anger du ditt för- och efternamn (Det namn som står i din beställning)
     

  3. Tryck på Beställ.